[Review Weeks] Review la Kick the Buddy

0

In a treia zi a #ReviewWeeks va voi prezenta un joc foarte interesant si distractiv in acelasi timp. Kick the Buddy este un joc menit sa te linisteasca atunci cand este nervos sau suparat pe cineva, prin intermediul unei papusi “vorbitoare” careia ii puteti da foc, o puteti rani cu diverse arme, sa aruncati in ea cu cutite sau sa o folositi in diverse joculete (de exemplu ca minge de baschet). Am pus “vorbitoare” in ghilimele pentru ca nu vorbeste cu adevart, ci doar te anunta ca sufera sau tot felul de texte menite sa te faca sa renunti in a o tortura :).

Totusi jocul nu este (foarte) violent pentru ca nu sare sange sau ceva de genul, deci puteti lasa si copii sa se joace cu “prietenul” vostru.

Spun prietenul pentru ca puteti atasa orice poza ca si fata a papusii ceea ce este un mod destul de amuzant pentru a va razbuna pe un/o prieten/a.

Revenind la modurile de “tortura” a papusii, acestea sunt impartite intr-un meniu cu mai multe categorii de unde va puteti alege arma cu care sa-l terorizati pe amicul vostru (deschideti meniul apasand pe acel semn de carte rosu din coltul din dreapta sus si apasati stuff).

Pe masura ce loviti de mai multe ori papusa aceasta poate muri iar apoi trebuie sa apasati pe cosul de gunoi din dreapta-jos scranului pentru ca papusa sa renvie. De asemenea dupa ce amicul tau primeste lovituri repetate, voi castigati bani cu care sa va achizitionati alte arme. In coltul din dreapta sus a ecranului puteti vedea cati bani aveti iar pentru a achuzitiona o arma noua, deschideti meniul cu arme, alegeti categoria si arma apoi apasati “Buy”.
NOTA: Unele arme pot fi cumparate doar prin in-app-purchase.

Daca vreti sa cumparati jocul Kick the Buddy o puteti face din App Store la pretul de 0.99$.

Ma poti urmari pe Facebook sau Twitter pentru ultimele noutati.