[Review Weeks] Review la Line Birds

0

Dupa cum v-am promis ieri, in a cincia zi de #ReviewWeeks va prezint un joc asemanator cu Line Runner dezvoltat de Robert Szeleney si Heiko Hufnagl, aceiasi developeri care au mai creeat si Line Surfer, Line Jumper, Stick Stunt Jumper, Rope ‘n’ Fly si alte jocuri simple care insa te fac sa nu te mai dezlipesti de iDevice-ul tau.

Revenind la Line Birds, trebuie sa stiti ca este un joc foarte usor de jucat si anume alegeti una din cele 6 pasari disponibile iar apoi trebuie doar sa apasati sau sa tineti apasat pe ecranul device-ului pentru a urca si a ocoli obstacolele care apar in timpul jocului. Ati aflat cum zburati in sus, insa cum faceti sa va lasati jos? Foarte simplu! Doar ridicati degetul de pe ecran si pasarea va cobora. Pentru a tine pasarea la un nivel anume trebuie sa apasati pe ecran si apoi sa ridicati degetul de pe acesta in mod repetat. La inceput este putin complicat insa dupa cateva zboruri veti prinde ideea jocului ;).

Pe masura ce zburati veti putea aduna seminte iar cand aveti un numar de trei seminte puteti activa puterea speciala a pasarii cu care jucati.
Pentru a debloca pasarile urmatoare trebuie sa zburati un numar de metrii exact fara sa va izbiti intr-un obstacol. Daca ati deblocat toate pasarile si nu stiti ce sa mai faceti, puteti cumpara o pasare speciala care distruge toate obstacolele de pe ecran la pretul de 0.99$ prin intermediul in-app-purchase. De asemenea daca nu puteti culege destule seminte pentru a activa puterile speciale ale pasarilor, puteti achizitiona si seminte prin in-app-purchase.

Daca nu puteti debloca pasarea dorita sau daca nu vreti sa dati bani pe pasarea neagra sau pe seminte, puteti folosi hack-ul creeat de mine special pentru acest joc si care va debloca toate pasarile si va va oferi o gramada de seminte GRATUIT! Pentru acest lucru aveti nevoie de jailbreak, sa adaugati repo-ul repo.iphonews.ro in Cydia si sa cautati “Line Birds Hack”.

Daca doriti sa cumparati jocul Line Birds o puteti face din App Store la pretul de 0.99$.

Ma poti urmari pe Facebook sau Twitter pentru ultimele noutati.