[Review Weeks] Review la Pool Bar – Online Hustle

0

Un nou joc de biliard dezvoltat de “Future Games of London” a aparut in App Store de curand. Dupa parerea mea, Pool Bar – Online Hustle este cel mai bun joc de biliard din App Store. Ce il face atat de deosebit? poate cele trei tipuri de joc si anume “US 8 Ball”, “UK 8 Ball” si cel mai putin popular “US 9 Ball”. Ati putea spune ca aceste tipuri de joc le gasiti si la alte jocuri de biliard, insa ceea ce nu veti mai intalni este modul “Multiplayer” care este impartit in doua categorii: Online sau Local.
Ambele categorii sunt interesante pentru ca mereu veri sa-ti incerci “puterile” si cu adversari reali si nu numai cu iPhone-ul. Mai jos va voi explica fiecare mod in parte:

Modul Single Player este cel mai obisnuit mod din aceste tipuri de jocuri si implica jocul de biliard intre tine si un jucator controlat de iPhone sau iPad. Dupa ce alegeti “1 Player” din meniul principal al jocului, va trebui sa alegeti: 1. Tipul de joc de bilard pe care vreti sa il jucati:

2. Personajul cu care doriti sa jucati (aveti de ales intre doi baieti si doua fete) :

3. Si in final trebuie sa alegeti nivelul de dificultate (fiind reprezentat de liniile ajutatoare; daca sunteti incepator incercati cu selectarea “standard”) si cate jocuri vreti sa jucati (racks):

4. Apasati “Play” si urmariti instructiunile de pe ecran pentru a invata miscarile de baza pentru a controla tacul:

5. Apasati oriunde pe ecran pentru a incepe jocul si destrati-va!

Sa trecem la modul de joc Local Multiplayer, si anume “lupta” dintre tine si un prieten, de data aceasta la acelasi iPhone sau iPad. Ca si la modul Single Player, trebuie sa alegeti tipul de joc, personajul cu care vreti sa jucati si in final dificultatea si rundele necesare pentru terminarea nivelului respectiv. Pentru a porni un joc Local apasati pe “2 Player” din meniul aplicatiei.

Modul Online Multiplayer este oferit prin Gamecenter deci fiecare player se joaca de pe iphone-ul sau ipad-ul personal. Avantajul principal este ca oricine are jocul cumparat si un cont de gamecenter se poate juca cu prietenii. Pentru a porni un joc Online apasati pe “Game Center”, “Play Online” alegeti tipul de joc, jucatorul si alegeti jucatorul cu care vreti sa jucati folosind butonul “Send Invite” pentru a invita un prieten la joc sau “Play now” pentru a juca un un jucator necunoscut.

Daca vreti sa achizitionati jocul Pool Bar – Online Hustle il gasiti in App Store pentru iPhone la pretul de 2.99$ sau versiunea de iPad la pretul de 1.99$.

Ma poti urmari pe Facebook sau Twitter pentru ultimele noutati.